niedziela, 12 grudnia 2010

Mikołajkowo

Tym razem dotarłam jako pierwsza, ale zaraz za mną wpadła Immacola. Potem dołączały kolejne uczestniczki i okazało się, że było to jedno z większych spotkań.
Po raz pierwszy odwiedziły nas Agasi...
...Ania i Abrakadabra.
 Annamaria powiększała pracowicie górkę wycinanek...
 Odwiedzili nas też mili panowie i w imieniu Cygi odebrali nagrodę za drugie miejsce w konkursie kalendarzowym.
 A to szczęśliwa zwyciężczyni konkursu - Miu, w uściskach z Dodo :)
  Na chwilę zawitała Julapi i uroczyście wręczyłam jej nasze wspólne dzieło - album dla malutkiej Natalki. Uściskom i całusom nie było końca :)
 Immacola przeprowadziła ekspresowy kurs używania bindownicy.
 A potem to, na co czekałam od początku - prezenty!

 Chwila napięcia...
 Uszczęśliwiona Immacola:
 I jeszcze pamiątkowa grupowa fotka wraz z prezentami:
Było wspaniale dziewczyny, do zobaczenia na następnym spotkaniu, już w nowym roku :)

7 komentarzy:

immacola pisze...

chciałam tylko powiedzieć, że spotkanie było super :D prezent dostałam piękny!
a ostatnie zdjęcie pokazuje, że nie wyglądam dobrze jak kucam :D

cyga pisze...

Ile nowych twarzy, to ja chyba do tej pory odstraszałam, jak raznie nie przyjechałam to proszę jaka frekwencja

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wprost przeciwnie Aguś, bardzo nam Ciebie brakowało :)

Anonimowy pisze...

Hihi Spotkanie super;) a na tym zdjęciu wyglądam jakbym miała lewe oko ze "śliwką" , a nie prawe ;) Buziole dla was wszystkich
skulimka

CARPENTER pisze...

Dziewczyny - super wygladacie - Dorotka jak dawno cie nie widzialam :* -pozdrawiam nowe scrapomaniaczki ;) .... i dziekuej za cudny prezencik :*

AgaSi pisze...

Tak, było świetnie. Czekam z niecierpliwością na następne. Bardzo fajne fotki :)

Encza pisze...

Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!